Εγώ… Αυτός… Εμείς…

Βρήκα τον άντρα των ονείρων μου, έναν υπέροχο άνθρωπο που αποφάσισε να μου ζητήσει να περάσουμε το υπόλοιπο τη ζωή μας μαζί! Κι από εκείνη την μαγική ημέρα, που τη θυμόμαστε όλες σαν να ήταν χθες, ξεκινάς να μοιράζεσαι. Να μοιράζεσαι πραγματικά! Το ‘εγώ’ γίνεται ‘εμείς’ και θες λίγο χρόνο μέχρι να το συνειδητοποιήσεις γιατί αφενός έχω μάθει να ζω μόνο με τον εαυτό μου εδώ και 3 δεκαετίες (περίπου…) και αφετέρου γιατί μεγαλώνουμε με την ιδέα του ‘εγώ’ από τη στιγμή που γεννιόμαστε.

Ένα ταξίδι είναι ο γάμος, στη διάρκεια του οποίου ο εγωισμός δεν χωράει. Είναι τοίχος που καταρρίπτεται λίγο λίγο. Πρώτα με τη συμβίωση και αμέσως μετά με τον ερχομό ενός νεογέννητου. Εκεί το κέντρο του κόσμου γίνεται ένα άλλο πλάσμα. Εγώ όμως είμαι στο ξεκίνημα του ταξιδιού και θέλω να μοιραστώ τι πιστεύω ότι μας έκανε να φτάσουμε έως εδώ.

Με τον αγαπημένο μου δεν περνά μέρα που θα μοιραστούμε λόγια αγάπης. Ίσως και δεκάδες φορές την ημέρα. Δε μοιάζει ποτέ βαρετό και ποτέ το ίδιο. Κι όσες φορές κι αν το πω ή θα το ακούσω πάντα ένα χαμόγελο ακολουθεί. Κάθε στιγμή παίρνει αξία όταν συνοδεύεται από λόγια στοργής.

Με το καιρό μαθαίνεις ν αγαπάς τα ελαττώματα του κι ελπίζεις να αγαπήσει κι εκείνος τα δικά σου. Αν κάποια πράγματα αισθάνεσαι ότι μπορούν να βελτιωθούν δεν έχεις παρά να τα συζητήσεις με τον αγαπημένο σου. Ας είναι όμως η βάση το καλό της σχέσης και όχι η μονόπλευρη προσωπική ευχαρίστηση. Ο άνθρωπος δεν αλλάζει κι όπως αποδεχόμαστε τους γύρω μας με τα ελαττώματα τους έτσι, και ακόμα περισσότερο , πρέπει να αγαπήσουμε τα ελαττώματα του ανθρώπου μας. Κι όπως έλεγα πάντα ‘αυτό είναι το πακέτο’!

Για μένα λοιπόν ΤΡΙΑ είναι τα μυστικά συστατικά μίας πετυχημένης σχέσης
1.  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ               2. ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ                3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Οι δυσκολίες της καθημερινότητας είναι η προσπάθεια για να δημιουργηθεί κάτι ΔΙΚΟ ΜΑΣ, ούτε δικό μου, ούτε δικό του! Στη προσπάθεια αυτή συμβάλλει η καλή επικοινωνία κι αν υπάρχουν διαφωνίες έρχεται ο έρωτας, ο ρομαντισμός και τα ισορροπεί!

Μη ξεχνάτε να μιλάτε…

Μη ξεχνάτε να αγαπάτε…

Μη ξεχνάτε να ζείτε μαζί…!

useful links: γάμος – βάφτιση – δεξίωση

This entry was posted in ELAN Events, Γάμος and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

